Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
بازی و کنسول

چگونه در بازی ولورانت Valorant Point رایگان بگیریم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به تازگی و در چند روز گذشته برخی از بازیکنان ولورانت راهی برای دریافت Valorant Point یا همان پول پرداخت درون برنامه‌ای این بازی، که برای خرید اسکین‌های اسلحه و بتل پس بازی، استفاده می‌شود پیدا کرده‌اند. در این مقاله قصد داریم راه این کار را به شما نیز آموزش دهیم.

البته متأسفانه با این روش و هیچ روش دیگری نمی‌توان اسکین‌های گران قیمت بازی را بدون پرداخت هیچ پولی و کاملاً رایگان به دست آورد، اما اگر مقدار کمی Valoran Point برای خرید یک اسکین کم دارید، این روش به شما کمک می‌کند تا ببدون خرید یک پک Valorant Point و پرداخت پول، اسکین مورد نظر را خریداری کنید.

برای این کار، باید با بخش Support شرکت سازنده بازی، یعنی Riot Games تماس بگیرید و از آنها بپرسید که آیا می‌توانند مقدار پولی که کم دارید را به شما بدهند یا نه؟ البته این کار فقط برای مقادیر کم (حداکثر تا 50 تا) و فقط درصورتی که پولتان برای خرید یک آیتم کم باشد قابل انجام است و اگر به دنبال مقدار زیادی Valorant Point رایگان هستید، بعید است که این روش نتیجه دهد.

آیا چنین دریافتی واقعاً رایگان است؟!

بهرحال بعد از ثبت درخواست‌تان در پشتیبانی بازی، به شما اطلاع داده خواهد شد که دریافت VP رایگان ممکن است یا خیر. اگر ممکن باشد، به شما یک مأموریت مبنی بر ساخت یک کار هنری در دنیای ولورانت داده می‌شود و شما باید اینکار را انجام داده و آن را برای پشتیبانی Riot Games ارسال کنید و اگر کار شما را خوب تأیید کنند، مقدار Valorant Point مورد نیازتان به اکانت شما اضافه می‌شود و می‌توانید آیتمی را که می‌خواستید بخرید.

سیستمی مشابه این قابلیت سالهاست که در بازی League of Legends به کار می‌رود و بازیکنان این بازی، نقاشی‌های بعضاً بسیار زیبا و بعضاً «افتضاحی» خلق کرده‌اند تا با استفاده از آن RP رایگان گرفته و اسکین مورد علاقه‌شان را دریافت کنند. البته این سیستم به هر اکانت یکبار فرصت دریافت RP رایگان میدهد و احتمالاً در ولورانت هم بزودی محدودیت‌هایی روی آن اعمال شود پس فقط اگر واقعا به این VP نیاز دارید برایش اقدام کنید.

منبع
سایت فوربس

ایمان ملکشاهی

طراح گرافیک نیمه حرفه ای، دانشجوی اقتصاد دانشگاه تهران، عاشق تکنولوژی، به شدت علاقه مند به شوتر نظامی

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
رضا
رضا
2 سال قبل

مسخره ها

دکمه بازگشت به بالا